Wednesday 7 December 2011

Talent?? Ouchh~


Entri kali ni gua tanak cakap banyak, cuma nak promote sikit page member gua ni. 
"Kumai Art & Photography"
(ayuh, jom like di facebook!!)

Diorg actually student lagi, terdiri dr teman2 rapat, berkongsi modal perniagaan membuka studio photography. Perasmiannya kalo x silap gua bulan Disember 2011 ni di Nibong Tebal **bukan nibong TEBEL okey**, hehe so kepada bakal-bakal pengantin, nak bertunang ke bole la mendapatkan khidmat photographer dari studio diorg. Murah ja gua gitaw lu. 

Tp mmg salute arr ngn diorg, walaupun blajar sndri tp picca2 yg diambil dan diedit mmg superb ahh, lensa nala pnya pnjang **kuaq dh bhs penang gua**  So, apa tunggu lagi?
Check it out~!!




**cantek kan pic ni? bkn model yg cantek, tp angle camera yg cun.** =,=




**diambil di Batu Feringgi, mmg best shoot situ, byk tmpt2 old school!**




**gua paling suka pic ni, lps diorg upload tros buat prfle pic kt fb. hee~**




 **skali pandang mcm puteri gunung ledang plak posingnya.** kahkah




**pic ni agak ayu, walau hakikatnya gua mmg x ayu, ganas n brutal is me, pic ini menipu okey** :p



 
 **mcm nak tersembul dh bijik mata gua tu. hoho**





**inilah kwn2 baru gua, walau baru kenal, dh bole gila2, diorg photographer terbaik yg penah gua jumpa, thanks for the shoot beb!**  :D
(dari kiri: asyraf @ up, amirul, hazwan, fatin aka BFF, gua, fikri @ fikos, jagong)
(tiada dlm gmba: Bard)





note::  gua blom jd real model talent, hanya mampu mnjadi talent yg tidak diiktiraf modeling agency.  hihhi



No comments: