Saturday 17 December 2011

17 December 2011. Jeng Jeng Jeng


Selamat Hari Lahir Mr. A!!
1st skali gumbira + terharu sbb kami jadi kwn baek semula
setelah hampir 2tahun tidak bertegur sapa.
Punca?? We have break up.
Yes it is! Mesti ramai org tertanya2.
Apakah dia ex gua.
Yup, he's my ex,
sblom kami couple msa lower6 dlu,
kami ni tersangat2nya rapat.
Dah mcm bestfriend.
Then being couple.
Mula2 agak peliks tp dh lama2 best gila kwn ngn dia.

Lepas tu ada konflik sikit,
kami putus hubungan slama hampir 2 tahun.
Dan sekarang gua teramatnya gumbira
sbb ikatan yg putus tu dh kembali terjalin spt dulu.
No no no, kami x couple balik. Sebab dia dh ada aweks laen. :(
Haha just joke. Gua x sedih but terima seadanya,
bagi gua ini suma dh ditakdirkan.
Dan kami kembali berhubung ni pn dh tertulis.

Semalam tetiba terasa nak msj dia,
wish Buzdy setelah 2tahun x wish.
Pastu dia dpt call free,
tros di callnya gua.
Mula2 tu mcm peliks nak ckp,
sora pn dh lain masing2.
Hmm, tp utk 5minit je, 
sbb rekod bergayut kami
yg terpaling lama sblom ni adalah selama 7jam.
haa, terkezut bukan?
dan rekod yg plg sekejap dlm 2jam kot. hihhihi
masa tu maxis dok gila buat supersaver. 
mmg kami ambek kesempatan la.
bila lagi nak mentekedarah line maxis yg mahal ni kan.
hee~

mmg sonok arr sembang2,
kutok2 dgn beliau.
dari pkol 1pagi smpai 3.30pagi kami brgayut.
keluaq abes story2 dahulu kala. haha
tapi dia mmg best, 1kepala gila2.
mmg xkan penah boring ckp ngn dia. 
tu pn smlm letak fon sbb esk pagi ada shooting.
kalo x sambung lps subuh gamaknya bru abes gayut. hoho

Mesti bagi sesetengah org susah kan kalo dh clash nk jd kwn baek?
Gua pn sbnarnya x penah trpikir nak jd bestfriend dia lps gadoh tu.
Dulu masih marah but skang bila dh besar,
pikir2 balik xde gunanya kita putuskan hubungan prsahabatan
yg penah trjalin suatu tika dlu.
Lagipun bg gua he's a very supportive friend for me.
So far gua x penah jmpa kwn yg teramatnya supportive bak beliau.
Slalu bg gua semangat tima blajar dlu.
And yg plg lucu beliau slalu kejotkan gua solat subuh.
tetttt~ (kantoi dh gua susah bgun subuh) :p

Gua selesa brkwan dgn beliau
dan gua berharap selama2nya kami akan jadi KAWAN BAIK!
Kalo awek dia terbaca or terbuka entri ni jgnlah jeles ye adek Pinat.
Kak Fara ni xde apa dgn cik abg Abi kamu ni. hee~
Kami just kwn baik dan slamanya akan menjadi kwn. 
Promise! **nmpk x kak Fara ankat tgn swear ni haa**
Abi oh Abi,, Fara nak kita jadi kawan baek selamanya. Janji okey? (+,+'')








**inilah beliau Abi Amrin bestfriend gua, sorry curi pic kt fb kamu. haha**




note:: kadang-kadang jd kawan itu lebih membahagiakan dari menjadi someone special bukan? :D


No comments: