Thursday 8 December 2011

Single is BETTER (^___^)


Single!! abes slamani gua apa? its complicated or separated? Yes, both it. Maybe itu bg gua, bg dia? ENTAH.  malas nak pikir tu suma, buat semak n meng'complicated' kepala otak gua je. Dah la assignment pn dh cukup byk menyemak kpala gua ni. 


Finally, yes, i have make the BEST decision. Baru skang kan nk menyesal, kenapa tidak dari dulu? tidak dari waktu member2 kolej gua berleter berlori psai dia yg x penah serius dgn gua. Maybe sebab  mata gua rabun lg time tu, skang dh celik dgn contact lens. So korg pakailah contact lens sentiasa yek! 


Buat kamu, i think diz is the best way for US. Just being friend, ada jodoh adalah, saya tanak mengharap lagi, kalo tadak jodoh pn saya terima seadanya. Pasni i nak focus on my studies and u focus on ur career. Buat lah apa yg kamu suka, saya tanak ambek tahu lagi.








**langit takkan selalu mendung, pasti ada sinar di balik awan** :)

  











note::  saket + sedih but mungkin itu yg terbaik utk gua. hurm, x boley nak jeles2 dh lepas ni. Im free!!!! yeyey~  **asal sonok plak ni?**  (^^")



No comments: