Tuesday 13 December 2011

Homesick + Stress = 39.2 celcius.


 
Yes, im homesick rite now!! Bila tepon mak dgr je sora beliau, gua dh sebak tahan nangis. **rock2 gua pn dlm ati ada taman** Tiap kali gua stress org 1st yg gua ingt adalah mak, mak, dan mak. By the way, gua nak ucap thanks a lot kat Najib Rafiuddin aka Jibjib sebab smlm blanja Pizza Hut utk Fafa, Lyly, Rulrul, Nelnel & Yobyob. Lahap sangat kan sampai x menyempat nak capture pic smlm. (tima kaseh daun keladi, len kali blanja laa lagiiii) hee~

Semalam dh mcm nak demam, gua x bole tido smpai jam2 pagi, kepala rasa bahang panas yang amat. Then, hari ni ada klas jam 10.30pg tp ubah plan terpaksa pegi Pusat Kesihatan sbb rasa mcm badan ni dh nak kena demam panas. Dgn keazaman kewanitaan yg sungguh gagah perkasa, akhirnya gua sampai jua ke Pusat Kesihatan itu dgn jayanya, Walaupun penglihatan dah kabur2, mcm nak pengsan. Masok bilik, doc check heart breath still normal but temperature buat gua terkesima sebentar. 39.2 darjah celcius. Gua dh takottttt, takot kena denggi. Tapi doc sangat mengagumi gua sbb mampu berjalan and tak pengsan dgn temperature yg begitu dasyat ini. heh~ *gua kan wanita perkasa* :p 

After while, doc suggest suh pegi makmal buat ujian darah sbb dia ckp temperature gua agak tinggi. Lepas menunggu dgn penuh debaran result ujian tu slama hampir setengah jam. Yes, gua dah mampu tersenyum. Doc ckp just ada virus sikit dlm darah but for sure not denggi. Thanks you Allah! Doc yg baek tu telah bg gua mc utk hari ni n esok. Meskipun dpt mc, gua still kena pegi klas esok sbb ada test mandarin. Buku x baca lagi, dan demam ni telah buat gua semakin malas n asek melingkar atas katil utk sepanjang hari.  Hopefully mlm ni gua mampu utk buka buku. Wish me luck for tomorrow ya!
=')








**tiga manusia yg paling gua rindu ketika ini**  








note:: Call ckp ngn mak n adek tadi, lps dh borak2 slama 15minit tros rsa kebah demam ni,, homesick barangkali. Member gua si iza ckp naseb gua x kena sindrom down sbb hampir 40 celcius, hoii, ingt gua kanak2 belom baligh ke. haha



No comments: