Tuesday 6 December 2011

Bismillahirahmanirrahim

Hey Guys! ops, Assalamualaikum sahabat-sahabat sekalian. Today is my 1st day for my 2nd blog. Slamani gua asek terjah blog org je, ushar-ushar, baca-baca but hari ni tiba-tiba hati terdetik nak buat blog sndri. *tiba-tiba ja ok* heh~

Mesti korg tertanya-tanya kenapakah mengapakah apakah yg membuat gua menulis, meng'create', mencipta blog kedua? mengapa tidak digunakan sahaja blog lama? kerananya *okey, skema gila* blog lama tu actually blog formal utk akademik gua masa di Semester 1 UiTM Shah Alam. Definitely la kan gua terpaksa berpura-pura berlakon formal di situ, jadi utk mewujudkan ketidakformalan gua pn wujudkanlah blog baharu. 

Bersempena dgn hari baik, bulan baik (10 Muharam bersama Hari Asyura), maka secara rasminya terciptalah kewujudan blog kedua gua ini. Gua sbenarnya ponat ni haa, almaklumlah puasa sunat Asyura *plus ganti*. hee~ Baru blk dari kelas tadi tros on lappy, on fb *itu dh mmg perkara wajib setibanya di bilik* n kejap lg ada group meeting utk shooting mandarin. Disebabkan sebab musabab iaitu idea dh kering, otak dh pening, mata dh juling, so gua terpaksa mengundurkan diri.

By the way, Selamat Menerjah, Menge'follow' dan Mengutok or Memuji blog yg biasa ini. Gua x kesah korg nk ckp papun, janji dpt menge'improve' skill gua berblog di masa-masa akan datang utk kebaikan para-para blogger di masa hadapan. *skema lagi ayat aku* . Sekian, terima kasih, tenkiu, xiexie, nandri. Adios, chow~  :)



"cuba teka mana satu adek mana satu kakak. haha. ni assignment gua, kena buat cover magazine sejibik  @ sebijik mcm ni. saja nak tunjuk, kbai!"  (=,=")




note:: abg bantal n abg tilam dh ajak dating, gua x mampu menolak, ampun.


No comments: