Saturday 10 December 2011

Ombak Rindu!


Hey guys! dah dua hari x berkesempatan on9 dgn begitu lama. Bizi sesangat. **rasa-rasa mcm nak kena lantik PA sorg**. Hari khamis mlm gua overnite sbb pegi intebiu sorg bro ni utk group assignment gua brtajok "Fixie". We all bertolak jam 9mlm, sesat pnya sesat, tiba dekat Puchong jam 11mlm. Then lepak kedai mamak kt Pelita Nasi Kandar smbil intebiu sehingga jam 2pagi.


Disebabkan pak guard seluruh UiTM semakin menggila skang, mmbe gua pn bg idea suh stay umah dia je. So we all smpai Shah Alam tu lepak2 sembang2 gosip2 di Iskandar Nasi Kandar dgn classmate smpai jam 3pagi then bru balik tido. Dah stay umah mmbe tu gosip2 lagi. **dah nma pn pompuan kan, gosip je kejanya**, gua tido dekat 4.30 pagi. OMG, esok tu kelas pagi kot, suma mamai2 bgun jam 7.30 pagi, balik kolej tros siap2 gi kelas.


Then ptg tu konon nak shoot brader yg we all intebiu tu. Last minit, brader tu cancel sbb ada plan laen. Dgn kekecewaan yg membuak2, **konon,, padahal gumbira bole tido sepnjg hari sbb kekurangan tido ni**, dh pakai uniform nk tido membe pn msj ajak kuar lepak. Mula ingt malas, tp okey gak kalo lepak, dh meluat pula rsanya mengadap dinding bilik ni. We all pn ronda2, setibanya di Subang Avenue, ingat nak g tgok Ombak Rindu, frust lak sbb Ombak Rindu hanya tayang di TGV je kot kalo x silap gua. Then we all pn nak pegi menerjah MidVelley. Ronda pnya ronda plus sesat punya sesat, we all tetiba smpai di KLCC jam 7ptg, pelik tapi benar. Lain yg diplan, tmpt lain yg ditiba. hee~


So akibat masing2 penasaran dgn Ombak Rindu, tros menerjah panggung wayang. Mak aii, sit yg ada di depan skali, takkan lah nak mendongak. Disebabkan kekecewaan yg sekali lagi we all pn pegilah mengisi perot yg kebuluran ni. Gua dh kenyang cuma tingin nk try western, gua pilih la Chicken Goldon Bleu yg kononnya looks like sedap, so kpd spa2 yg nak mkn kt KLCC, xyah mkn western food situ okey. grrrr.




**filem yg dh mencecah lebih dr 5.2 billion, kalah breaking down, kelas kau Ombak Rindu!**





Memikirkan malam masih muda, we all yg penasaran nak tgok Ombak Rindu ni  pn try ushar next ticket jam bpa. Selepas tambah tolak darab bahagi, we all pn jadi la tgok Ombak Rindu jam 9.50 mlm meskipun yg ada hanya 3rd sit dari depan. Dongak pn dongak la, janji time we all tgok cita ni blom basi. Sementara tggu cita tu nak start, we all pn lepak2 dpn KLCC. Awesome! View situ tersangatlah shantek pada waktu mlm. X caya? nahhh, cuba lihat ni. =,=






**ni view dari bwh KLCC, menyesal plak gua x posing di sini**






**ni view kt tasik dpn KLCC, sblom tggu wyang start we all lepak2 sini, sgt tenang, n ilang serabut kepala seketika**




Sumpah, cita tu sangat sangat sangat BEST! Rugi x tgok, gua x nyesal even saket leher jugak 2jam trpaksa mendongak. Gua yg Rock ni pn boley nanges, apatah lagi classmate gua si laki-laki plak tu, nmanya dirasiakan. tett~ Jadi kesimpulan di sini, cita tu teramatlah best. Thanks kepada classmate, Lyly, Jibjib, Rulrul. I have such a great time with u ollz! Best sbb gua dpt melupakan seketika kesaketan yg melanda.





**bukti gua pegi tgok Ombak Rindu ni haa** :p



 Lepas cita tu abes jam 12suku tgah mlm, tros pulang ke Shah Alam, smpai di kolej jam 1.30 pagi. Pak guard yg semakin menggila slama dua tiga hari ni telah mengeintebiu gua bak kesalahan yg begitu besar. Lepas menulis nama sbb masok lewat, balik ke bilik, on lappy tgok notification, balas seadanya then tutup lampu, tido brtemankan unggas2 malam. Keletihan yg amat hingga terjaga dgn begitu lewat keesokkannya. (^___^)







note:: teringin nak g tgok wayang dgn.... Nway, i always think diz "far away just make it pain, but it must to be" (n_n)


No comments: